Πέμπτη 15 Ιουνίου 2006

…… ΚΑΙ ΟΛΙΓΗ ΑΠΟ….. ΜΟΥΝΤΙΑΛ


(πως λέμε …. oλίγη από muzaka…; )

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ένας sui generis τύπος, ‘’του είδους που όλοι έχουμε στις παρέες μας κ συζητάμε ευχάριστα μαζί του γνωρίζοντας αμφότεροι πως δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ’’.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ούτε και ένα ‘’horse-shit-with-wings’’.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ‘’επιστημονικοφανής’’, ούτε καν επιστήμονας.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, απόφοιτος κάποιου από τα ‘’αριστεροφιλελεύθερα’’ (liberal) αμερικανικά πανεπιστήμια, όπως τα ορίζει ο Π.Μανδραβέλης στη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ούτε και ‘’εθνίκι’’.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ούτε ‘’νέος, ούτε γέρος, ούτε κοριτσάκι και μικρός’’, αλλά ούτε... ΕΙΜΑΙ, ‘’πρόβατο’’ που μιλά τη ‘’γατική’’.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, από αυτούς που τα βλέπουν όλα και ερμηνεύουν τα τεκαταινόμενα, με ‘’βεβαιότητα’’.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, από αυτούς που γράφουν πράγματα που δεν πιστεύουν και πιστεύουν σε πράγματα για τα οποία δεν γράφουν.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΤΕ ‘’ψυχραιμία’’ και θα εννοούσα ‘’υποχώρηση’’, ή ‘’αποφασιστικότητα’’ και θα εννοούσα ‘’συμβιβασμό’’.

ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ (..και τόσο πολύ) που μας πήρε είδηση ο πολύς ο κόσμος, αλλά ότι μας πήραν χαμπάρι, οι …. κουμπάροι μας και επειδή μας κάναν δώρο ένα … χαλάκι, μας ζητούν το μισό Αιγαίο.

ΔΕ ΚΡΥΒΟΜΑΙ πίσω από ‘’προσπαθούντα για ανέλιξη’’ πολιτικά σχήματα, ούτε έχω σχέση με κανενός είδους ‘’επαγγελματίες πολιτικούς’’, όπως τους περιγράφει ο καθηγητής κ. Χρ. Γιανναράς στη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

ΕΙΜΑΙ ένας από το 77% που πιστεύουν ότι Τουρκία δεν θέλει πραγματικά την ομαλοποίηση των σχέσεών της με την Ελλάδα .

ΕΙΜΑΙ ένας από το 84,7% (ΝΑΙ 62,6% + ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ 22.1%), της δημοσκόπησης της ΚΑΠΑ Research για το ΒΗΜΑ της 11-6-2006, που εκτιμούν ότι η Τουρκία έχει επεκτατικές βλέψεις.

ΕΙΜΑΙ από τους πολλούς (όχι ένστολους) που μετά τον χαμό του τελευταίου ήρωα (του Κ.ΗΛΙΑΚΗ, εννοώ, γιατί υπάρχει και ο ΣΙΑΛΜΑΣ), ρωτάνε τον ΥΕΘΑ, αν πιστεύει ότι η θυσία τους πιάνει τόπο.

ΕΙΜΑΙ από αυτούς που πιστεύουν ότι ‘’όταν θα έλθει η 12η ώρα στις βιαβουλεύσεις με την Τουρκία, απέναντί σου δεν έχεις μόνο τον πολιτικό αλλά και τον Στρατηγό'' (1)

ΕΙΜΑΙ από κείνους που πιστεύουν ότι τα εθνικά θέματα ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ και ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ. ‘Ότι δεν χωρούν μικροκομματισμοί στο βωμό οποιασδήποτε σκοπιμότητας.


ΕΙΜΑΙ από κείνους που πιστεύουν (μακάρι να κάνω λάθος), ότι η Τουρκία προβάλλει με εντυπωσιακή συνέπεια τις διεκδικήσεις της σε βάρος της Ελλάδας και εξασφαλίζει την ελληνική υποστήριξη στην ευρωπαϊκή της στρατηγική, παρά τις σκόπιμες παραλείψεις της, σε ό,τι αφορά την προσαρμογή της, στους ευρωπαϊκούς κανόνες.

ΕΙΜΑΙ τελικά ‘’το σέντερ μπακ που δένει τα κορδόνια του στη σέντρα’’ (κατά τον παλιό Χάρρυ Κλυν) περιμένοντας τη ‘’πάσα για να συνεχίσω να ‘’κάνω παιχνίδι’’, μια που το ματς (με τους κουμπάρους), συνεχίζεται……..(2)




(1). Από το ρεπορτάζ του Β.Χιώτη στο ΒΗΜΑ 11/06/2006, ‘’’Αγνωστες συνομιλίες Παπούλια.
(2). Στις 13/06/2006, στο FIR Αθηνών μπήκαν 24 τουρκικά αεροσκάφη, που παραβίασαν τον εθνικό εναέριο χώρο 12 φορές, χωρίς να γίνουν εμπλοκές.

6 Comments:

At Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006 9:44:00 π.μ., Blogger Greg said...

Είσαι ένας από το 77% του Λαού μας που η επιδεικτικά τονίζουσα ότι είναι εκλεγμένη ΥΠΕΞ μας το αγνοεί επιδεικτικά.

Γι' αυτό και θα το βρίσκει απέναντί της συνεχώς...

Ευτυχώς βέβαια που υπάρχει και ο Τάσσος!

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006 11:52:00 π.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Είδες!
Πως το γύρισαν τώρα, ότι ''είμασταν σε συνεχή επικοινωνία με την κυπριακή αντιπροδσωπεία'' και ''εφαρμόσθηκε'' για το αίσιο τέλος ''κοινή πολιτική''!
Πως δεν ντρέπονται ρε συ οι κλώνοι που πάνε να παρομοιασθούν με τον Τάσο! Εκείνος χρόνια, ως ''αντάρτης'' (κατά την Γηραιά Αλβιώνα) πολέμαγε τις κατοχικές αγγλικές δυνάμεις, ξέρει από τακτική και από κρυφτοπόλεμο. Ενώ αυτοί, οι ξενο-μορφωμένοι, τι ξέρουν;

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006 1:10:00 μ.μ., Blogger Φειδίας said...

Καὶ τὸ ἀνέκδοτο τῆς χρονιᾶς: Μόλις ἐπέστρεψε ἡ ΥπΕξ μας, ἀπὸ τὸ ῥομαντικὸ ταξιδάκι στὴν Πόλη (προσέξατε τὴν φωτογραφία, ὅλο γλύκα καὶ χαμόγελα μὲ τὸν Γκιούλ, ῥομαντικά-ῥομαντικά βλέμματα στὰ καρεκλάκια δίπλα στὸν Βόσπορο; (τὶ τὸ σέξυ βρῆκε στὸ τούρκικο χοντροβόδι μὲ τὸ μουστάκι, καὶ τὸν κοιτᾶ ἔτσι, δὲν ξέρω βέβαια· ἄβυσσος ἡ ψυχὴ τῆς γυναίκας)) οἱ κουμπάροι μᾶς ζήτησαν καὶ... ἀποζημίωση γιὰ τὸ F16 τους!

Ἔλεος δηλαδὴ! Ὁ τελευταῖος χωριάτης, ἄμα τοῦ εἶχαν προσβάλει καὶ ἐκθέσει ἔτσι τὸ κορίτσι (πόσο μᾶλλον τὴν ΥπΕξ του) οἱ κουμπάροι, μπορεῖ νὰ ἔκανε καὶ φόνο!

 
At Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2006 6:55:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Αγαπητέ ΚΡΑΤΥΛΕ
'Εγραφές κάποτε σε μία απάντηση σε ένα σχόλιο που σου κάνανε, σε ποστ σου, για τους ''προοδευτικούς'', αναπαράγοντας σχόλιο του Δ.Χαριτόπουλου, ότι:
''Σε μία και μόνη περίπτωση δικαιούται να γελάει ο πασαένας μαζί μας. Δυτικός, Ανατολίτης, Αφρικανός ή Εσκιμώος. Όταν τον κοιτάμε στα μάτια και προσπαθούμε να τον μιμηθούμε.''
Αυτό συμβαίνει και τώρα, γι'αυτό γελάμε(λίγοι ή πολλοί δεν έχει σημασία). Ας μη ξεχνάμε ότι πριν αρχίσει τούτη η παράσταση που βλέπουμε τον τελευταίο μήνα (και νομίζω ότι θα συνεχισθεί)πέρασε από δώ, ''εκτάκτως'' η κοντή η Λίζα και έδωσε τις ''ντιρεκτίβες της''.Γι' αυτό βλέπουμε τόσα χαμόγελα από το κορίτσι ...χαρά γεμάτο, δίπλα στον μουστακαλή.
Θα' χουμε όμως και συνέχεια, έτσι μου λένε τα ''μερομήνια'' και θα είναι στα βορειοδυτικά μας, στη Θράκη. Μακάρι να βγώ ψεύτης.

 
At Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006 9:36:00 π.μ., Blogger Greg said...

Τί ψεύτης να βγείς!

Τελειωμένα πράγματα...

 
At Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006 12:27:00 μ.μ., Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ said...

Όχι ακόμη GREG. Αυτό το θέμα θα ΄΄τελειώσει'' μετά ...τις επερχόμενες εκλογές του ελληνικού κοινοβουλείου, να μου το θυμάσαι..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home